Lang leve Domino’s

YESYES! Mijn moeder stuurt mij net een berichtje dat er een pilot van glutenvrije pizza’s bij Domino’s gestart is. Laten deze filialen nou net in Roosendaal, Oosterhout en Bergen op Zoom zitten, en wij wonen daar vlak bij!

Domino’s heeft de pizza samen met de NCV samengesteld, maar het is nog niet zeker of de verkoop van de glutenvrije pizza door het hele land doorgevoerd zal gaan worden. De test loopt tot het einde van het jaar, waarna er besloten wordt of de pizza ook in andere filialen aangeboden wordt. Verder geeft de firma aan dat ze niet kunnen garanderen dat de pizza 100% glutenvrij is, omdat deze in een omgeving gemaakt wordt waar gluten aanwezig zijn. Echter is bij onderzoek gebleken dat glutenvrije pizza’s zelfs onder de 10 ppm zitten.

Ik ben zo benieuwd hoe hij smaakt! Zodra ik thuis ben, ga ik er eentje halen! Echt mijn dag kan niet meer stuk, haha.

Wij hopen in ieder geval dat de pizza binnenkort in het hele land verkrijgbaar is! 🙂

Liefs,
Suzanne en Karin

Bron: http://www.dominos.nl/nl/corporate/glutenvrije-pizza en de NCV gids 4e kwartaal

2 gedachtes over “Lang leve Domino’s

Geef een reactie

