Pizza’s van de Domino’s

Dit weekend hebben wij de Glutenrvije pizza’s van de Domino’s uitgeprobeerd!

Na lang te hebben gewacht, hebben ze glutenvrije pizza’s bij de domino’s (deze zijn tot nu toe maar bij 3 filialen te bestellen; Bergen op Zoom, Oosterhout en Roosendaal) en laat die van Bergen op Zoom nou het dichtstbij zitten !

Samen met mijn stiefvader ging ik de pizza’s halen, als ik wilde kon ik deze online bestellen, ook de glutenvrije. Maar ik besloot gewoon in het filiaal zelf te bestellen, ik kon kiezen uit 2 soorten glutenvrije pizza’s ; Margarita en peperoni. Ik koos beide, zo konden we ze beide testen, de bereiding van de glutenvrije pizza’s duurde langer, ook kwamen ze uit een andere ruimte dan dat we stonden (je kon zien hoe de pizza’s gemaakt werden en de oven in gingen). Later kwam een jongen met een schort en handschoenen de pizza’s (die in een bakblik met bakpapier) in de oven zetten, deze werden op een andere plek van de oven neergezet, uit de buurt van de andere pizza’s. Na even te hebben gewacht waren ze klaar, ondertussen had de jongen in het schort een plastic box gepakt waar aparte dingen in zaten voor de glutenvrije pizza! Ik vond dat ze er keurig op lette! Na even te hebben gewacht konden we naar huis om de pizza’s te proeven.

Thuis aangekomen maakte m’n zus en ik de pizza’s open, de doos waar de pizza’s in zitten is niet anders dan andere dozen (dit kan een nadeel zijn als je bijvoorbeeld met veel mensen bent en pizza besteld),

IMG_3677-0.JPG

Na het open maken van de doos zag ik dat de pizza niet zo heel groot was, wel zag hij er erg smakelijk uit. Dit was hij ook zeker, de dikte van de bodem moest me denken aan de Losse bodems van schär, alleen vergeleken daar mee was de pizza heel luchtig en bleef hij niet aan je gehemelte plakken. Ook waren de randjes niet taai! Mijn conclusie is wel dat ik zeker voor ben voor de pizza en het gewoon ideaal is om een keer op een luie vrijdag avond te bestellen, wel vond ik het wel duur want de pizza’s waren €7,95 per stuk, dit komt wel natuurlijk weer doordat glutenvrij wel wat duurder is maar voor de kwaliteit is het wel te doen. Ook vond ik het super dat ze in het filiaal zelf reclame maakte voor de pizza

IMG_3672.JPG

Toch ben ik wel een beetje bang dat als het ingevoerd wordt in alle filialen en het er een tijdje is dat de werknemers die er werken laks worden kwa kruis besmetting. Maar ik hoop zeker dat deze “pilot” wordt doorgezet bij andere filialen :D.

Liefs,
Karin en Suzanne

Geef een reactie

